Adresář
 

KEMET
 

INTEL
 

CODICO
 

akYtec GmbH
 

Future Electronics
 

Foremost Electronics
 

Littelfuse
 

Mouser Electronics
 

RUTRONIK
 

Infineon Technologies AG
 

TTI, Inc.
 

ANRITSU
 

Power Integrations
 

AXIOMTEK
 

TDK Corporation
HomePage
Elektronické součástky
Embedded
Automatizace průmyslu
Bezpečnost
Měřicí technika
Nářadí a pomůcky
Elektromobilita
Solární energie
Osvětlení
Zaměstnání
Veletrhy, výstavy, akce
Zajímavé videa
Různé
BHI260AB
 
An All-in-One Programmable Smart Sensor
SMI200
 
Nový pohled na klasiku: Kompaktní HMI s
BAHCO
 
Sada izolovaných klíčů BAHCO
s-Sense
 
Moduly s-Sense firmy R&D SOFTWARE SOLUTI
LP-RF
 
Panasonic: LP-RF – cenově dostupné laser
TH381
 
Miniaturní těsné svorky řady TH381
TP-1303
 
Dvoukanálové napájecí zdroje Twintex řad
AR236.B a AR232.B
 
Bezdrátové záznamníky AR236.B a AR232.B
JZ-500 a JZ-500-C
 
Kabely JZ-500 a JZ-500-C černé barvy fir
HF41F
 
Subminiaturní výkonová relé řady HF41F f

Nejpoužívanější 2J antény s montáží na konektor

Nejpoužívanější 2J antény s montáží na konektor

Dobrá anténa je zárukou úspěchu. Můžete mít výborné pokrytí, perfektní IoT modul, pokud ale nemáte dobrou anténu, je Váš projekt v ohrožení. Proto raději neriskujte a vyberte si z nejpoužívanějších konektorových antén od společnosti 2J.

Na trhu je dostupných mnoho typů antén, pravděpodobně nejpoužívanějším typem jsou konektorové antény. Jejich největšími výhodami jsou jednoduché použití, nízké ztráty vyplývající z přímé montáže blízko zdroje RF signálu a mechanické provedení, neboť konektor slouží současně také jako držák pro anténu. U těchto antén se nejčastěji používá dobře známý SMA konektor.

2J antény pokrývají široký rozsah frekvencí:

  • od 87MHz (FM) po 169MHz (ERMES),
  • od 380-500MHz (TETRA), 433MHz (ISM/TETRA/LoRa),
  • od 800-850MHz (AMPS/NB IoT), 900MHz (GSM),
  • od 1800MHz (DCS), 1900MHz (PCS), 2,1GHz (UMTS), 2,4GHz (Bluetooth/WiFi), 1700-2700MHz (4G/LTE),
  • až po 5-5,9GHz (WiFi/5G).
Přehled konektorových antén značky 2J:

Anténa 2J010/2J020 e pravděpodobně nejoblíbenější dvojice antén pro 180°/90° připojení přímo na konektor pro pásmo GSM. Tato malá, pouze 55mm dlouhá anténa pokrývá frekvenční rozsah od 850MHz do 2,4GHz s maximálním ziskem 2,2dBi, používá standardní SMA MALE pozlacený konektor.

Novější verze 2J010/2J020 je označena 2J0B04, má vylepšené parametry a nový design, odpovídající moderním trendům.

Dvojice 2J0B04-C884G/2J0B04-C885G s konektorem typu SMA s pravoúhlým/ přímým konektorem byla navržena pro pásma AMPS/NB IoT (850 MHz), GSM (900 MHz), DCS (1800 MHz), PCS (1900 MHz) a UMTS (2100 MHz). Tato anténa má na délku jen 44mm, má velmi nízký VSWR (pouze 2,2:1), zvládne až 25W výstupní výkon.

2JW0124 je velmi flexibilní anténa, která pokrývá frekvenční pásma 4G/LTE (699-960/1710-2690MHz), GPS/GALILEO (1575MHz) a také GLONASS (1592-1610MHz). Délka této antény je 196mm, šířka max. 38mm. U této antény je použit SMA konektor, který zajišťuje nízké ztráty a dobré mechanické uchycení antény.

2JW031-868 byla navržena pro použití s inteligentními měřiči. Tato anténa může být namontována v pravém úhlu, ale i ve vzpřímené poloze, což je velmi užitečná funkce. Tato anténa pokrývá frekvenční pásma pro technologie Sigfox/LoRa/ISM při 868MHz, má vynikající VSWR (pouze 1,5:1), max. zisk 2dBi.

Poslední v tomto krátkém přehledu je opravdu unikátní GPS anténa se zabudovaným LNA, a to 2J0801. Tato anténa je schopna přijímat a zesilovat signály ze satelitů GPS, GALILEO a GLONASS, má vynikající číslo VSWR (1,2:1), dosahuje max. zisk 25dB při napájení napětím 5V. Maximální spotřeba proudu 2J0801 je 15-25mA.

Přehled dostupných konektorových antén najdete v našem sortimentu na webu.

Pokud máte zájem i o další produkty značky 2J, nebo se potřebujete poradit o výběru vhodné antény, rádi Vám pomůžeme na info@soselectronic.cz 


Zdroj: http://www.soselectronic.cz/articles/2j-antenna/nejpouzivanejsi-2j-anteny-s-montazi-na-konektor-2295 

2019051403 / 20.05.2019 / Elektronické součástky / SOS electronic s.r.o. /

Král modulů LTE Cat4
Král modulů LTE Cat4
Nový Quectel modul EG25-G je optimalizován speciálně pro aplikace M2M a IoT. Je celosvětově 4G kompatibilní a díky 3GPP Rel. 11. a technologii LTE poskytuje maximální rychlost přenosu dat až 150Mb/s downlink a 50Mbps uplink. Modul EG25-G jsme zařadili mezi náš skladový sortiment.
.....
Ověřené a vylepšené senzory pro měření rozdílu tlaků
Senzory série SDP800 firmy Sensirion jsou spolehlivým řešením pro precizní měření průtoku vzduchu v nejnáročnějších, ale na náklady citlivých aplikacích pro ohřev, ventilaci a klimatizaci (HVAC), jako je řízení průtoku ve ventilačních rozvodech (VAV), řízení kotlů, větrání s rekuperací a monitorování filtrů.
.....
Ověřené a vylepšené senzory pro měření rozdílu tlaků
Technické poradenství u vás během naší „Tools Tour“
Technické poradenství u vás během naší „Tools Tour“
V uplynulých týdnech jsme se vydali na turné k vám, přímo do vašich firem. Tvrdíme, že v dnešní digitální době je cenné si naše produkty „osahat“ naživo a popovídat si o nich. Ba co víc, technické rady jsou k nezaplacení.
.....
Svorkovnice v sedmi barvách
Zelená, šedá, černá, modrá, červená, žlutá a oranžová - barevné svorkovnice Euroclamp radikálně snižují možnost nesprávného zapojení.
.....
Svorkovnice v sedmi barvách
Rozšiřujeme portfolio IoT produktů o světovou značku USR IoT
Rozšiřujeme portfolio IoT produktů o světovou značku USR IoT
Náš nový dodavatel je odborník na průmyslovou komunikaci IoT se zaměřením na sériové datové sítě a aplikace M2M. Zárukou jeho odbornosti je i certifikace kvality ISO9001 a 20 let zkušeností v byznysu.
.....
Odolné průmyslové konektory - barevnější a levnější
Konektory série CA Hirschmann mají těleso vyrobené ze zesíleného plastu, jsou mimořádně spolehlivé, dokonce i v těžkých podmínkách s vysokou úrovní vlhkosti a prašnosti. Praktické barevné rozlišení je výhodné při instalaci i při údržbě.
.....
Odolné průmyslové konektory - barevnější a levnější
Vyzkoušejte “PlusMinus” - ideální šroubovák pro jističe a svorkovnice
Vyzkoušejte “PlusMinus” - ideální šroubovák pro jističe a svorkovnice
Speciální šroubovák, který není ani plochý ani křížový, ale kombinuje to nejlepší z obou. A to už je opravdu velké PLUS.
.....
Jak funguje EMC filtr?
Švýcarská společnost Schurter nabízí EMC filtry, proudově kompenzované tlumivky jakož i filtry integrované se zásuvkou, vypínačem a pojistkou. Typický EMC filtr obsahuje proudově kompenzovanou tlumivku a kondenzátory třídy X a Y. Jak to ale funguje?
.....
Jak funguje EMC filtr?
Zhaga. Chytré osvětlení pro chytrá města
Zhaga. Chytré osvětlení pro chytrá města
Moderní LED svítidla budou moci díky senzorům a komunikačním modulům poskytovat i chytré služby. Klíčovou součástí těchto svítidel jsou konektory série LUMAWISE Endurance S. Najdete je v našem sortimentu pod značkou TE Connectivity, která je členem konsorcia Zhaga - organizace pro standardizaci komponentů určených k výrobě LED svítidel pro veřejné osvětlení.
.....
3 praktické sety multimetrů pro spolehlivé měření
3 nejprodávanější multimetry ve třech setech pro průmyslovou údržbu - Fluke IMSK nabízí skvělou příležitost pořídit si špičkový přístroj spolu s klešťovým multimetrem a příslušenstvím za zvýhodněnou cenu se slevou 15%.
.....
3 praktické sety multimetrů pro spolehlivé měření
Na světě je první GSM/NB2 kombinovaný modul 
Na světě je první GSM/NB2 kombinovaný modul
Quectel Wireless Solutions, přední světový dodavatel modulů pro internet věci (IoT), uvedl na trh první kombinovaný modul LTE Cat NB2/GSM s duálním režimem BC92, který podporuje fallback mezi sítěmi GSM a NB-IoT a zajišťuje využití síťového pokrytí obou technologií.
.....
Více konektivity za méně peněz
WizFi360 je rychlý, cenově výhodný a hlavně jednoduchý plug&play WiFi modul WIZnet, který je ideální pro různé mobilní bezdrátové IoT aplikace jako jsou vzdálené monitorování nebo senzorové aplikace.
.....
Více konektivity za méně peněz
Infrakamery, které vidí až 4x více detailů než jejich předchůdci
Infrakamery, které vidí až 4x více detailů než jejich předchůdci
Nové infrakamery TG267 a TG297 výrazně urychlují proces tepelné diagnostiky. Rozlišení 160x120px, kombinovaný obraz MSX, nový laser, větší displej nebo snadný přenos dat do mobilních zařízení nyní navíc dostanete za cenu lepší, než byste čekali.
.....
Modul FIS5084 odhalí únik HFC
Stručný návod jak funguje FIS modul pro detekci úniků chladiva, shrnutí jeho vlastností a technické detaily, které nenajdete v běžně dostupném datasheetu.
.....
Modul FIS5084 odhalí únik HFC
Robustné krabičky s elegantným dizajnom
Robustné krabičky s elegantným dizajnom
Séria krabičiek Hammond 1557 prináša prekvapivo príťažlivé riešenie priemyselnej vodotesnej krabičky, s tromi možnosťami montáže, pre rôzne ovládacie panely alebo monitorovacie jednotky.
.....
TŘI důvody pro DC/DC měniče série TRI
Zesílený izolační systém, vysoká přechodná imunita a kompaktní pouzdro DIP24. Díky nejnovějším certifikátům bezpečnosti IT je řada TRI značky TRACOPOWER perfektní volbou pro náročné aplikace v průmyslu, dopravě a přístrojové technice.
.....
TŘI důvody pro DC/DC měniče série TRI
Praktický dvojitý držák pro Nano-SIM karty
Praktický dvojitý držák pro Nano-SIM karty
Dvě SIM karty nám dávají možnost volby operátora s lepším pokrytím, jakož i možnost využívat 4G nebo LPWA technologie. Držák Attend série 115S pro dvě nano-SIM karty má oproti konkurenci několik ověřených výhod.
.....
Kontakt Trio - sada pro dokonalé ošetření kontaktů
Silná trojice sprejů Kontakt Chemie pro kvalitní a spolehlivý kontakt v cenově zvýhodněném balení.
.....
Kontakt Trio - sada pro dokonalé ošetření kontaktů
Zajímavé videa


Arduino LED filament clock


How Intel Makes Chips: Concept to Customer


Ghostbuster's Theme on eight floppy drives


Darude - Sandstorm on Eight Floppy Drives


HDD and Floppy Music: Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Firma týdne

KEMET
Adresář


KEMET


INTEL


CODICO


akYtec GmbH


Future Electronics


Foremost Electronics


Littelfuse


Mouser Electronics


RUTRONIK


Infineon Technologies AG


TTI, Inc.


ANRITSU


Power Integrations


AXIOMTEK


TDK Corporation


VISHAY


STMicroelectronics


Texas Instruments


Advantech


Microchip Technology Inc.


Molex, LLC


ON Semiconductor


NeoPhotonics


Murata Manufacturing Co.,


NEXPERIA


FARNELL


ICP Deutschland GmbH


SEMTECH


Yamaichi Electronics USA Inc.


TE Connectivity
Kalendář
ELEKTRO 2020, MOSKVA, Rusko, 8.6.-11.6.2020
PCIM Europe, Nuremberg, 28.7.-30.7.2020
SMTconnect 2020, Nuremberg, 28.7.-30.7..2020
IMTS2020, 14.9.-19.9.2020, Chicago, IL
NEPCON Nagoya, Japan, 21.10.-23.10.2020
SPS 2020, Nuremberg, 24.11.-26.11.2020
NEPCON Japan, Tokio, 20.1.-22.1.2021
ISE 2021, Barcelona, Spain, 2.2.-5.2.2021
DistribuTECH, 9.2.-11.2.2021, San Diego, CA
DistribuTECH, 25.1.-27.1.2022, Dallas, TX
DistribuTECH, 7.2.-9.2.2023, San Diego, CA
DistribuTECH, 23.1.-25.1.2024, Indianapolis, IN
DistribuTECH, 11.2.-13.2.2025, Dallas, TX
Interesting video
The ISS Design Challenge ...
Interesting video
Mouser Electronics Warehouse Tour with Grant Imahara
naše portály dle jazyka:

česko/slovenská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ

anglická jazyková verze:
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.COMPONENTS.ONLINE

polská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL

ruská jazyková verze:
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU
naše portály dle zaměření:

ELEKTRONIKA.ONLINE :
WWW.ELECTRONICA.ONLINE
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/pl
WWW.ELEKTRONIKA.ONLINE/ru

ELEKTRONIK-INFO:
WWW.ELECTRONIC-INFO.EU
WWW.ELEKTRONIK-INFO.CZ
WWW.ELEKTRONIK-INFO.PL
WWW.ELEKTRONIK-INFO.RU

COMPONENTS:
WWW.COMPONENTS.ONLINE
  kontakt:

MALUTKI media s.r.o.
Těrlická 475/22
735 35 Horní Suchá
tel. 00420-603531605
e-mail: info@malutki-media.com



All trademarks are the property of their respective owners.
ISSN 1801-3813